12/2006
Za období: |
1.–31. 12. 2006 (12 z 24) |
Klíčové aktivity etapy: |
řízení projektu |
Personální zabezpečení: |
Monika Všetulová (manažer projektu, autor, tutor,
lektor) |
Datum konání porad: |
18. 12. 2006 (realizační tým) |
Datum zveřejnění zprávy: |
19. 12. 2006 |
Zpracovala: |
Monika Všetulová |
Stručný přehled aktivit za dané období
Prosinec 2006 byl ve znamení úprav Příručky pro tutory, odborného školení realizačního týmu (účast v kurzu Netmoderátor: vedení lidí a komunikace on-line, studium nově zakoupené odborné literatury), vytvoření detailního harmonogramu projektu v první polovině roku 2007 a řešení změn vyplývajících ze zrušení realizačního pracoviště.
Na základě detailního zhodnocení dosavadního průběhu kurzu jsme zakoupili potřebnou odbornou literaturu, jejíž prostudování pozitivně ovlivní nejen obsahovou úroveň projektu, ale především management a marketing Akademie distančního vzdělávání Univerzity Palackého.
Seznam zakoupené literatury
ČAKRT, M. Typologie osobnosti. Praha : Management Press, 2004. ISBN
80-7261-112-7.
MUŽÍK, J. Didaktika profesního vzdělávání dospělých. Plzeň : Fraus, 2005.
ISBN 80-7238-220-9.
HERMOCHOVÁ, S. Hry pro dospělé. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0817-5.
HALL, G., M. Jak připravit úspěšnou přednášku. Praha : Galén, 2006. ISBN
80-7262-422-9.
KIM, S. H. Tisíc a jeden způsob jak motivovat sebe i druhé. Praha :
Management Press, 2003. 2. vydání. ISBN 80-7261-078-3.
PHILIPS, D. Online public relations. Praha : Grada, 2003. ISBN
80-247-0368-8.
TOMAN, M. Intuitivní reklama. Praha : Management Press, 2006. ISBN
80-7261-139-9.
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama. Jak dělat reklamu. Praha : Grada,
2003. ISBN 80-247-0557-5.
Stav plnění klíčových aktivit
Řízení projektu: |
splněny klíčové aktivity daného období |
Administrace projektu: |
splněny klíčové aktivity daného období |
Odborná příprava RT: |
samostudium odborných zdrojů, účast na školení |
Tvorba programu: |
splněny klíčové aktivity daného období |
Elektronická podpora projektu: |
aktualizace webových stránek projektu |