19/2007
Za období: |
1.–31. 7. 2007 (19 z 24) |
Klíčové aktivity etapy: |
řízení projektu |
Personální zabezpečení: |
Miroslava Dvořáková (manažer projektu) Lektorský tým: |
Datum konání porad: | 25. 7. 2007 |
Datum zveřejnění zprávy: |
27. 7. 2007 |
Zpracovala: |
Monika Všetulová |
Stručný přehled aktivit za dané období
Od 1. do 7. 7. 2007 probíhala závěrečná fáze samostudia. Od nedělního rána 8. 7. 2007 připravoval realizační tým prostory pro výuku v seminárním hotelu Akademie v Hrubé Vodě. Účastníci přijeli kolem půl šesté večer. Ubytovali se a seznámili s učebnami a dalšími službami hotelu.
Intenzivní výuku jsme zahájili v pondělí 9. 7. 2007 v 8.30 hod. První den jsme věnovali přípravě a realizaci motivujícího e-learningu. Lektor Daniel Franc seznámil účastníky s aktuálními trendy v e-learningu, společně s účastníky zhodnotil jeho silné i slabé stránky a pozval studující do virtuálního prostředí, aby si na vlastní kůži vyzkoušeli komunikaci v e-learningové komunitě. Lektor používal aktivizační výukové metody a edukativní hry. Téma dne bylo uzavřeno besedou na téma netiketa, kterou vedla Ludmila Urbášková.
V úterý dopoledne došlo ke změně původního programu. Místo výuky na téma Social web se konala výuka „Tutorování – jste připraveni?“ (lektorka Monika Všetulová). Studující hledali řešení nejčastějších problémů distančních studentů, společně definovali klíčové kompetence tutora, diskutovali o tom, jak nyní vnímají distanční vzdělávání a e-learning a hlavní úkoly tutora, probírali své dosavadní osobní zkušenosti s rolí distančního studenta. Po obědě proběhla beseda s psychology Věrou Facovou a Miroslavem Orlem o tom, jak zvládat problémové účastníky. Následovala samostatná tvorba blogu.
Středa byla ve znamení zvládání konfliktů, stresu a nácviku relaxačních technik. Účastníci měli možnost poznat další lektory Sašu Dobrovolnou a Jana Zouhara (téma Konflikty a jejich zvládání), Radku Skalkovou (Relaxace) a Jaroslava Veselého (Stresem proti zdraví?).
Čtvrteční výuka byla ve znamení zážitkových aktivizačních výukových metod a týmové spolupráce. Po obědě se studující připravovali na obhajobu závěrečného projektu a relaxovali při cvičení pilates.
V pátek 13. 7. 2007 se konala zkouška. Nejprve účastníci prezentovali zahájení vstupního tutoriálu. Poté představili svůj osobní blog, který vytvořili v období samostudia.
Po zkoušce následovala krátká evaluace a rozloučení.
Stav plnění klíčových aktivit
Řízení projektu: |
splněny klíčové aktivity daného období |
Administrace projektu: |
splněny klíčové aktivity daného období |
Odborná příprava RT: |
samostudium odborných zdrojů, účast na výuce externích lektorů |
Elektronická podpora projektu: |
vedení výuky prostřednictvím LMS |